2 Aralık 2011 Cuma

Pelin KARAHAN / Bir Tasarım Meraklısı!




Bir Tasarım Meraklısı!
Pelin Karahan Dekorasyona duyduğu merakını bizimle paylaşıyor.
Hazırlayan: Yasemen Çırçır Yapım Asistanı: İbrahim Yüzlü Fotoğraf: Burak Teoman
Rol aldığı televizyon dizisiyle büyük beğeni toplayan Pelin Karahan, İzmir'deki hayatını, dekorasyona duyduğu merakı, geyşaları konu aldığı resim çalışmalarını ve müzik zevkini güneşli bir bahar gününde bizimle paylaşıyor.

Oyunculuk eskiden beri istediğiniz bir iş miydi?
Aslında oyunculuk benim için büyük bir şans oldu! Çocukken büyükelçi olmak istiyordum. Daha sonra veteriner olmak istedim. Hayatı biraz daha anlamaya başladığım zaman da kendime hiç hedef koymadım. Elime oyunculuk gibi bir fırsat geçti ve bunu değerlendirdim.

Evinizin tarzı nasıl?
Ben İstanbul'da ailemle birlikte oturuyorum. Sonbaharda kendime bir stüdyo daire almayı düşünüyorum. Çok büyük olmasın, çok da kalabalık olmasın istiyorum...

Dekorasyona dair neler dikkatinizi çekiyor?
Dekorasyon dergilerini çok takip ediyorum. Mobilya ve aksesuarlara karşı çocukluktan gelen bir merakım var. Farklı tarzları bir arada kullanmak hoşuma gidiyor. Ahşap bir masayla vintage çiçekli bir koltuğu kombine edebilirim. Mobilya dışında mutfak da çok önemli. Ada tarzı geniş tezgahlı mutfakları seviyorum. Ayrıca yemek yapmak da benim için ayrı bir keyif... İtalya ve Sicilya mutfağıyla ilgili dersler aldım.. 
Kaynak







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder