2 Aralık 2012 Pazar

‘Muhteşem Yüzyıl’ dizisinde Mihrimah Sultan’ı canlandıran Pelin Karahan önceki gün Akmerkez’deydi.


“GEREKiRSE TAKOZ DA KULLANILIR”
“GEREKiRSE TAKOZ DA KULLANILIR”
‘Muhteşem Yüzyıl’ dizisinde Mihrimah Sultan’ı canlandıran Pelin Karahan önceki gün Akmerkez’deydi.
Bir iç çamaşırı mağazasından  çorap alırken, görüntülendiğini fark eden oyuncu, gülümseyerek poz verdi. Bu sırada gazeteciler, uzaktan kendisini gören bir kişinin “Güzel kız, ama biraz kısaymış” sözlerini aktarınca genç oyuncu, “Benim öyle bir boy takıntım yok” dedi. Karahan, kendisi gibi kısa boylu olan Hazal Kaya gibi bazı sahnelerde takoz kullanıp kullanmadığı sorusunuysa gülerek “Gerekirse takoz da kullanırılır” diye cevapladı. 
Bu durumlar beni aşar
Gazetecilerin “Bu yıl anne olacak mısınız?” sorusuna “Bakalım, her şey kader kısmet. Çocuk özlemi tabii ki var, ama biraz bekleyelim bakalım” diyen Karahan, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın, ‘Muhteşem Yüzyıl’ dizisiyle ilgili eleştirileri hatırlatılınca sohbeti kısa kesti. “Ben bunlara cevap veremem. Bu konular beni aşar” diyen genç oyuncu, hızlı adımlarla uzaklaştı.
SEÇKİN ŞENVARDAR
http://cadde.milliyet.com.tr/2012/12/03/HaberDetay/1636128/%E2%80%9CGEREKiRSE_TAKOZ_DA_KULLANILIR%E2%80%9D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder